- Деталі
Новорічно-різдвяні свята з нетерпінням чекають діти й дорослі, бо знову починають вірити в казку, сподіватися на щасливі зміни і, затамувавши подих, загадувати бажання. А для дітей – це неймовірна подорож у світ нестримних веселощів та пригод.
- Деталі
ЦК Профспілки працівників освіти і науки України звернувся до Міністерства освіти і науки України, Міністерства фінансів України, Кабінету Міністрів України, Комітету науки і освіти Верховної Ради України, Федерації профспілок України з приводу необхідності підвищення розмірів посадових окладів та...
- Деталі
ЦК Профспілки працівників освіти і науки України привертає увагу на необхідність дотримання трудових прав членів профспілки – працівників закладів та установ освіти у зв’язку з підвищенням з 1 січня 2019 року розміру прожиткового мінімуму на працездатну особу і мінімальної заробітної плати.
- Деталі
З 1 січня 2019 року в Україні набувають чинності нові важливі закони. З наступного року очікується збільшення прожиткового мінімуму, нові тарифи на опалення та підвищення заробітної плати вчителям. Що ще міняється в житті українців з 1 січня 2019 року?
- Деталі
26 грудня 2018 року відбулося засідання ради Рівненської обласної організації Профспілки, на якому обговорювалося питання зміцнення первинних профспілкових організацій, як основи діяльності Профспілки.
- Деталі
З ініціативи обласної ради Профспілки працівників освіти і науки України, 26 грудня цього року відбулась зустріч заступника голови Рівненської обласної державної адміністрації С.К. Богатирчук-Кривко і начальника відділу загальної середньої освіти управління освіти і науки обласної державної...
- Деталі
Верховна Рада ухвалила закон, який передбачає штрафи за цькування у школі.
За відповідне рішення проголосували 228 нардепів.
- Деталі
Законодавство гарантує працівнику оплату праці не нижчу за мінімальну заробітну плату. Умова — працівник виконав місячну (годинну) норму праці. Розмір мінімальної зарплати щороку змінюється. Його визначають парламентарі в законі про державний бюджет.
- Деталі
З 1 грудня 2018 року прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць зріс на 76 гривень – з 1777 до 1853 гривень. Від нього залежить розмір багатьох соціальних виплат.